Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Frakt & Retur

Hva koster frakt ?

Vi har fast fraktpris på Kr. 59,-

Handler du for Kr. 900,- eller mer, spanderer vi frakten

Hvor lang leveringstid ?

Leveringstiden er 1-4 virkedager, alt etter bosted.

Vi sender alltid samme dag eller dagen etter bestilling.

Hvordan leveres min ordre ?

Vi sender alle pakker med sporing via Bring/Posten.

Så vidt det er mulig sender vi direkte til postkassen din.

Er pakken for stor må den hentes på nærmeste hentested. Du får beskjed av Posten.

Jeg angrer kjøpet, hvordan returnere ?

Om du angrer kjøpet ditt, kan du innen 30 dager sende tilbake ubrukte varer i original emballasje. Fyll ut angreskjema og send pakken til adresse oppgitt på siden vår.

Ved bruk av angreretten, må du besørge frakt

Hvordan gå frem for å reklamere ?

Send oss en epost på kundeservice@braogbillig.no

Oppgi gjerne ordrenummer for raskere behandling.

Du får alltid svar samme dag.

Vi betaler selvfølgelig returfrakt ved reklamasjon.

Sender dere i oppkrav ?

Nei vi sender dessverre ikke i oppkrav

Kan jeg hente pakken hos dere ?

Ja det er fullt mulig å hente pakker på lageret vårt.

I kassen velger du " Hente selv på lager".

Vi kontakter deg for nærmere avtale om hentetid. Kan som regel hentes samme dag om det er ønskelig.

Corona virus - Sender dere fortsatt ut pakker ?

Vi sender ut pakker som vanlig

Vi tar intern våre forholdsregler og følger helsemyndighetenes råd.

Vi har våre varer i frivillig karantene fra vi mottar fra leverandører til vi sender ut til dere kunder

Betaling & Refusjon

Når får jeg penger etter en retur?

Uansett om du skal krediteres grunnet en reklamasjon eller angret kjøpet, krediterer vi samme dag vi får inn varene.

Alt etter betalingsmetoden du benyttet i kassen kan det gå 1-5 dager før penger er på konto.

Hvilke betalingsmuligheter har dere ?

Du kan betale via Klarna med kort, faktura eller delbetaling.

Du kan betale med Vipps rett fra telefonen din.

Du kan betale med din Paypal konto eller med kort via Paypal

Ordre & Handle

Hvorfor fikk jeg ikke ordrebekreftelse ?

Skyldes normalt at man har tastet inn feil epost adresse ved bestilling.

Er du opprettet som kunde kan du i "Min konto" sjekke om adressen er riktig og eventuelt rette opp feil.

Har du ikke konto, kontakt kundeservice@braogbillig.no

Selger dere til bedrifter ?

Som bedrift er det fullt mulig å handle. I kassen velger du bedriftkunde. Stat, kommune og off. institusjoner kan betale med EHF faktura. Velges i kassen.

Kontakt oss gjerne for rabatter og lagerstatus ved større ordrer.

Kan dere hjelpe meg å handle ?

Ikke alle får til å handle selv. Vi hjelper deg gjerne og kan ligge inn ordre for deg. Det krever at du ringer oss på tlf:  47717150 da det må oppgis sensitive opplysninger.

Er det sikkert å handle hos dere ?

Det er helt sikkert å handle hos oss. Alle sider kjører på krypterte servere. Se etter hengelåsen i nettleseren din.

Les mer her

Kan jeg lese andres erfaringer om dere ?

Du kan lese om andres kjøpserfaringer på TrustPilot.

Se andres erfaringer her https://no.trustpilot.com/review/braogbillig.no