Levering

Levering av vanlig pakke med sporing:

Vi sender alle pakker med Posten/Bring.

Normalt har du varene på postkontoret 1-5 virkedager fra vi har mottatt din bestilling. Postkontoret gir deg beskjed på SMS og/eller Epost når pakken kan hentes. Det kan i høytider bli litt lengre leveringstid, grunnet travlhet hos Posten/Bring. Bra&Billig sender alltid ut varene samme dag eller senest første virkedagen etter din bestilling.

Alltid fast lav pris på frakt Kr. 79,- med mindre du handler for Kr. 850,- eller mer. Da spanderer vi frakten.

Sporingsnummer sendes til din oppgitte epost adresse når pakken sendes fra vårt lager.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert for faktiske fraktkostnader. 

Om du skal benytte deg av angrefristen/returretten innenfor 30 dager, kan du skrive ut angreskjema som vi sender ut på epost sammen med ordrebekreftelsen. Du må da sende tilbake varene til oss i original emballasje. Varer skal IKKE sendes i oppkrav. At du ikke henter ut pakken ansees ikke som benyttelse av angrefristen.

Posten - Levering på dør:

Før du velger alternativet levering på dør bør du sjekke om posten/bring leverer på dør i ditt område. Det er dessverre ikke noe Bra&Billig har innflytelse på. Følge denne linken til postens side om hjemlevering på dør og tast inn postnummret ditt. Da får du til svar om de leverer på dør i området du bor i.

Om posten leverer på dør i området ditt kan du rolig velge dette alternativet i kassen vår. Posten leverer på dør Man-Fre mellom kl. 17:00-21:00. Det tar normalt ca 2 hverdager før du har pakken din. Du vil få beskjed direkte fra posten om ca leveringstid og bli oppringt også ca 30 minutter før posten kommer på døren. Det er derfor viktig ved dette alternativet, at oppgi telefonnummer i betalingsprosessen, sådan at posten kan kontakte deg for levering.

Sporingsnummer blir også sendt til din epost adresse når vi behandler ordren din. Skulle du av uvisse årsaker ikke være hjemme når pakken blir forsøkt levert og vi ikke når deg på telefon, blir pakken din levert på nærmeste postkontor og du må da hente den ut selv.

Har du bestilt levering på dør, uten å sjekke om det er mulig med dette alternativet, og posten ikke leverer på dør hos deg, kontakter vi deg når vi behandler ordren din. Vi lager da om fraktalternativ til vanlig pakke med sporing og returnerer mellomlegget til deg. Du vil få beskjed om dette før vi foretar os noe.

 

Hente selv på vårt lager (2165 Hvam) etter avtale:

Bor du nærme vår lager og har lyst at hente dine varer selv, er du hjertlig velkommen. Det må dog avtales tid med kundeservice for avhenting da lager ikke er fulltidsbemannet. Det er mulig med avhenting stort sett på alle hverdager og noen ganger også Lørdager og Søndager om ønskelig.

For å avtale tid kan du kontakte oss på kundeservice@braogbillig.no eller på tlf. 477 17 150. Du kan også benytte dette kontaktskjema om ønskelig

 

Betaling

Hos oss kan du velge å betale med kort eller betaling/delbetaling med faktura via Klarna. Les mer om betaling med Klarna her

Du kan også velge å betale med din Paypal konto.

 

Oppkrav
Vi sender dessverre ikke varer i oppkrav
 
kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 160,- .