Levering av vanlig pakke med sporing:

 

Alltid fast lav pris på frakt Kr. 59,- hvis du velger pakke i postkassen, med mindre du handler for Kr. 900,- eller mer. Da spanderer vi frakten. Vi sender alle pakker med Posten/Bring. Vi sender alltid ut varene samme dag eller senest første virkedag etter din bestilling.

Du kan også velge å få tilsendt pakken til hentested om det er ønskelig. Denne tjenesten koster Kr. 99,- medmindre du bestiller for Kr. 900,- eller mer. Da koster det Kr. 39,-.

Normalt har du varene 1-3 virkedager etter din bestilling.

Får pakken ikke plass i postkassen din, sendes den til nærmeste hentested og du vil motta melding på SMS og/eller epost når den er klar for avhenting.

Det kan i høytider bli litt lengre leveringstid, grunnet travlhet hos Posten/Bring men vanligvis maks 5 virkedager.

Sporingsnummer sendes til din oppgitte epost adresse når pakken sendes fra vårt lager. Du vil da kunne spore pakken din på vei hjem til deg.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. Henter du ikke pakken innen fristen vil du bli fakturert for faktiske fraktkostnader tur/retur.

Om du skal benytte deg av angrefristen/returretten innenfor 30 dager, kan du skrive ut angreskjema som vi sender ut på epost sammen med ordrebekreftelsen. Du må da sende tilbake varene til oss i original emballasje. Varer skal IKKE sendes i oppkrav. At du ikke henter ut pakken ansees ikke som benyttelse av angrefristen.

Posten - Pakke på døren:

Pakke på døren koster Kr. 199,- medmindre du handler for Kr. 900,- eller mer. Da settes prisen i kassen automatisk ned til Kr. 149,-.

Posten leverer på dør Man-Fre mellom kl. 17:00-21:00. Det tar normalt ca 2 hverdager før du har pakken din. Du vil få beskjed direkte fra posten om ca leveringstid og bli oppringt også ca 30 minutter før posten kommer på døren. Det er derfor viktig ved dette alternativet, at oppgi telefonnummer i betalingsprosessen, sådan at posten kan kontakte deg for levering.

Sporingsnummer blir også sendt til din epost adresse når vi behandler ordren din. Skulle du av uvisse årsaker ikke være hjemme når pakken blir forsøkt levert og vi ikke når deg på telefon, blir pakken din levert på nærmeste postkontor og du må da hente den ut selv.

 

Hente selv på vårt lager (2165 Hvam) etter avtale:

Bor du nærme oss og har du lyst til at hente dine varer selv, er du hjertlig velkommen. Det må dog avtales tid med kundeservice for avhenting da lager ikke er fulltidsbemannet. Det er mulig med avhenting stort sett på alle hverdager og noen ganger også Lørdager og Søndager om ønskelig.

For å avtale tid kan du kontakte oss på kundeservice@braogbillig.no eller på tlf. 477 17 150. Du kan også benytte dette kontaktskjemaet om ønskelig

 

Betaling:

Hos oss kan du velge å betale med kort eller betaling/delbetaling med faktura via Klarna. 

Du kan betale med Vipps.

Paypal konto eller Mastercard/Visa gjennom Paypal portalen.

Les mer om betalingsmulighetene her 

 

Handel fra og levering til Danmark og Sverige:

Kunder fra disse landene kan handle med Paypal konto eller betale med kredittkort via Paypal. Kunder fra disse landene handler momsfritt i butikken vår og må selv sørge for eventuell betaling av moms ved innførsel. Momsen fratrekkes automatisk i kassen efter at du har valgt leveringsland.

Pakken sendes samme dag eller senest første virkedag etter bestilling.

Vi har en fast pris på levering til Danmark og Sverige på NOK 249,- uansett hvor meget du handler.

OBS!!! Vær opmærksom på at det kan ta helt op til 3 uger før du modtager varene, da de skal igennem fortolning i det respektive land.

 

Oppkrav

Vi sender dessverre ikke varer i oppkrav
 
 
Kunder på Svalbard og Jan Mayen 

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Vår fraktpris inkludert Postens gebyr er Kr. 399,-.
I kassen velger du fraktmetode Svalbard & Jan Mayen. Da får du korrekt fraktpris på ordren din